Rendszeres olvasók

2011. november 6., vasárnap

Eredményhirdetés - Műfaj novella pályázat

Dobpergést!

LinkMeg van a nyertes hölgyeim. (és uraim) Nem húzom az időt bevezetővel, a nyertes:

CassieII. novella

A szavazás eredményét, amikor lezártam egyenlő volt, 18 -18 szavazat mindkét pályaműre. A döntés tehát megint rajtam állt. Próbáltam elvonatkoztatni, helyesírási hibáktól, szerkezettől és csak a történet magát figyeltem. Az első, Johanna pályaműve nagyon megfogott sokáig is gondolkodtam rajta, hogyha én lettem volna a főhősnő hogyan viszonyultam volna a szellemhez. És mérges lettem-e volna, hogy megölt. Ám Cassie novellája több kérdést vetett fel bennem, több minden volt homályos és tovább foglalkoztatott. Így úgy döntöttem, ha nehéz is a választás Cassie-re voksolok.

A díjad ez az emléklap:

Egy hónapig előkelő helyen hirdetem a blogod, valamint véleményezem a novellád. Ez utóbbit e-mailen küldöm.

Gratulálok mindkettőknek, nagyon szép művek! Csak így tovább előre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése