Rendszeres olvasók

2011. május 15., vasárnap

8. fejezet 1.

Túltekerve: Könnyű préda

Tudom, hogy régen hoztam új fejezetet és ezt se lehet igazán annak nevezni, de ígérem rajta vagyok az ügyön. Nem sokára hozom a másik részét, de addig is itt van ez. Olvassátok szívesen és ne haragudjatok a lusta íróra. :D Ha már nem emlékeztek mi volt ezelőtt a fejlécben az ESEMÉNYEK címszó alatt találtok emlékeztetőt.

Szerda és Csütörtök között
Szemszög: Hard

Óvatlan mozdulatokat lépet, felelőtlenül járkált, fejét felemelve. A legkönnyebb áldozat, szinte elejtésre vár, mint az őz, aki a patakból iszik. Figyeltem minden rezdülését, mikor a fülét hegyezte és akkor is, mikor válla felett sandított a mögötte lévő kihalt sikátorba. Árnyék voltam, az ő árnyéka, ha lépett vele együtt léptem én, s ha megfordult elrejtőztem a sötétben. Szinte percenként lepődtem meg magamon, hogy milyen profi vagyok.
Nem vett észre a gyilkos, de tudta, hogy követem, nevezhetnék hatodik érzéknek, vagy egyéb marhaságnak, a lényegen nem változtat. Lépéseit megtriplázta, bár ezzel csak nekem adott lehetőséget, hogy a közelébe férkőzzek. Aztán hirtelen megállt.
Megfordult és egy pisztolyt szegezett rám, majd felhúzta a kakast.
Fülemben dobogott a szívem, olyan kétszáznál járhat a verése, félő szívrohamot kapok húsz évesen.
- Gyere elő! Vagy lelőlek! – kiabálta a sötétbe.
Ekkor nyugodtam meg végleg. Nem lát, a fegyvert nem rám irányította, csak a feketeségbe. Hm. Ez vicces lesz.
Hogyan lőne le, ha? Persze, majd önként kitáncikálok elé, hogy ólmot eresszen belém.
Vártam a falnak lapulva, lélegzetemet minimálisra csökkent, ez könnyebben ment, mikor már teljesen passzívállapotba zuhantam, félelem ügyileg. A gyilkos már nem volt annyira nyugodt, mint én. A keze remegett, biztos voltam benne, hogy az első neszre elsütné.
Akkor használjuk ki – gondoltam.
Lábam mellett volt néhány üres üveg, az éjjellátó szemüvegemben tökéletesen láttam mindet. Egy gazellát megszégyenítő mozdulattal felkaptam kettőt. Mozgásom kábé nulla munkazajjal járt, a sztreccs anyag se susogott rajtam.
Oké. Nincs olyan messze tőlem. Most. Most kell lépnem.
Elhajítottam bal kezemben lévő heinekent a sikátor szembenlévő falának, mely szerencsére hangos csörömpöléssel múlt ki. Ahogy sejtettem a gyilkos tüzelt, majdnem mind a hat tárát felhasználva. Pancser! Ez alatt kiléptem a kukák közül és két három ugrásszerű lépéssel mögötte teremtem. Erősen kupán vágtam a másik üveggel.
Nem ájult el, de enyhén megtántorodott, így volt alkalmam egyetlen erősségét kicsavarni kezéből. Amint egy kicsit magához tért elkezdte a levegőt ütni, engem akart eltalálni, de nem látott semmit és senkit. Le kellett nyugtatnom, a stukkerrel a kezembe még egyszer rásuhintottam, most már a tarkójára.
Nem kalimpált tovább.
- Azta – csúszott ki a számon.
Ott álltam a pasas mellett egy pisztollyal a kezembe. Váó! Most mi lesz? Vigyem be a rendőrségre?

- folytatjuk -


10 megjegyzés:

  1. Hellóka =)

    Régen nem volt friss =) Amúgy tényleg rövid. Azért imádtam, mint mindig!!! Nagyon durva. Sokáig nem értettem mi ez az egész kill billes valami, most se nagyon. Majd megmagyarázod ugye????

    Puszi
    Dream Girl

    VálaszTörlés
  2. ezt is lájkoltam...mint eddig mindegyiket....xD

    VálaszTörlés
  3. Fúúú Szia Dream Girl :) Rég nem hallottam felőled. (msnen leszel majd hétvége fele?)
    Örülök, hogy tetszik :) Igyekszem a következővel :)

    VálaszTörlés
  4. Szia fizzy :)
    köszi! Fúú a mai facebook világba ez a kifejezés folyik a csapból, mégsem lehet megunni :D köszönöm szépen, hogy elolvastad és, hogy írtál :D

    VálaszTörlés
  5. hűűű... hát ez most kicsit magas volt :D:D de gondom nem sokára kiderül :P
    egyébként tetszett, siess a frissel :D
    xoxo, J.- (:

    VálaszTörlés
  6. Rajta leszek :)
    Köszi, hogy elolvastad.

    VálaszTörlés
  7. Szia nOémi :)

    Hűűűű - pont, mint Johanna. Bocs, hogy lopom a szöveged.^^

    Kicsit én is meglepődtem a hirtelen váltás miatt, de nekem nagyon tetszett. Hard most szerintem egész más oldalát mutatta meg - jó értelemben. Persze eddig is imádtam, de ezzel a "kémkedős" vagy inkább, ahogy már írták előttem, Kill Billes beütéssel a lábai(d) elé borultam. :D

    Valóban pöppet rövid lett, amiért viszont haragszom, mert olvastam volna még tovább. Remélem, hogy most majd nem kell olyan sokat várni a következőre, mert... :D :|

    Ha nem bánod, akkor találtam benne egy helyesírási hibát, amire felhívnám a figyelmed :)

    " Vártam a falnak lapulva, lélegzetemet minimálisra csökkent, ez könnyebben ment..." - Szerintem te a "csökkentve" szót akartad írni, csak lemaradt a vége. Persze, javíts ki, ha tévedek.. mostanában kissé fáradt vagyok és csak rosszul értelmezhettem. :S

    Egyébként mikor lehet már tudni valamit a pályázatról? (bocsi, nem kicsit vagyok izgatott:D)

    Elnézést a kisregényért, most már befogtam! >.<
    xoxo

    VálaszTörlés
  8. Szia NaLine :D

    Köszönöm, hogy elolvastad, ami azt illeti, igazából nem kicsit akadtam meg írás ügyileg, de úgy érzem már tudom, mit akarok írni és az öt fajta lehetőségből a legizgalmasabbat kiválasztva született meg ez. Van tovább is, csak a pályázatok miatt nem volt időm kijavítani és normálisan befejezni.

    Igazából már csak három van hátra a hétből, amit véleményeznem kell, de mindet elolvastam ahogy a többiek is. Lepontoztuk őket. Szóval a sorrend már megvan, de még nem tudom mikor teszem közzé az eredményt. Szerintem egy -két napon belül felkerül.

    Szóval ne haragudjatok. Lesz még csak össze kell szednem magam. :D

    És köszi, hogy szóltál. Nem is vettem észre, de már tudom, hogy miért rontottam el. Először nem így fogalmaztam meg ezt a mondatot, később írtam át és a ragot sajnos rajta hagytam a "lélegzetem"en.

    Ki is javítom. THX :)
    Egyébként nem kell izgulnod, és nem zavar ha kis regényt írsz :D

    nOémi

    VálaszTörlés
  9. Este(oké, éjszaka; mire nem viszi rá az embert egy történet?) sikerült végig olvasnom eddig, és csak azt tudom mondani én is, hogy HŰŰŰ. :D
    Nagyon meglepődtem először ettől a jelenet szakadás/vágástól, de borzalmasan tetszett, és az előző fejezetek is nagyon ott voltak.! (mobilról nem tudtam komit írni, bocsi).
    Iszonyatosan jól írsz, ne hagyd abba, és hozd minél előbb a frisset.! :)

    Viia

    VálaszTörlés
  10. kedves Viia köszönök szépen minden kommentet így egyben. örülök, hogy elolvastad a történetem és tetszett minden rész.
    annak kifejezetten, hogy annak ellenére, h nem szoktál kommentelni nekem mégis írtál. néha erőt ad, sőt lelkesedést a folytatáshoz.
    az utóbbi időben hanyagoltam az írást, de lehet, hogy most újra neki fogok. Fura, hogy nyáron sokkal elfoglaltabb az ember, mint télen. xD viszont amire szeretnénk arra tudunk időt fordítani, legalábbis én ezt vallom.
    szóval köszönöm, h olvastál, írtál és remélem ellátogatsz még. :D

    nOémi

    VálaszTörlés