Rendszeres olvasók

2011. március 28., hétfő

Ott a pont! :D

Tessék ez itt egy POÉN!

A szuperhős castingon minden jelentkezőnek csak egy kérdést tettek fel.

Kérdés:

Mit csinálsz te?

Válaszok:

Naruto: Rossz ninják ellen harcolok.

Pókember: Én a gonosz szupererők ellen küzdök.

Macskanő: Az igazságért küzdök.

Szupermen: Én embereket mentek.

Ang: A Tűzura zsarnoksága ellen harcolok.

Fantasztikus négyes: Mi az emberekért vagyunk.

Batman: A városomat és népét védem a gonosz erők ellen.

Hancock: Embereket mentek.

Fenegyerek: Az igazságért harcolok.

Vasember: Haditechnikai fegyvereimmel ászul elfenekelem a rossz fiúkat.

Hihetetlen család: Védjük a családunkat és persze a világot.

Harry Potter: Én gonosz varázslókat ölök.

Végül, de nem utolsó sorban válaszol Edward Cullen: Én… ragyogok!

Ott a pont! :D

3 megjegyzés:

  1. =) Ez a vicc üt
    Ha lehetne lájkolni én lájkolnám =)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, mikor elmesélték nekem, tudtam, hogy ezt meg kell osztanom másokkal is. :)

    VálaszTörlés