Rendszeres olvasók

2011. április 19., kedd

Felvettek!!! Felvettek? Persze, hogy felvettek.

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Kábé ilyen a hangulatom. Hogy miért? Aki nem tudná a korom, annak elárulom, hogy tizennégy éves vagyok (egy hónap múlva tizenöt). Ennek a kornak a legszebb időszaka a felvételizés és az arra való felkészülés. És kedves Olvasóim az a nagy b* helyzet, hogy felvettek :O

ATYAÚRISTEN! FELVETTEK? FELVETTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Percenként sírok és ordítok fel örömömben, mert megmondom őszintén kételkedtem abban, hogy bejutok az első helyre, amit megjelöltem. De úgy látszik.... ahogy látszik.

Először szerencsésen rossz listát nyitottam meg, mivel a gépem a "gyorsaságáról" híres, aztán majd megállt a szívverésem, mikor sehol se találtam magam. Kétségbe estem, de mikor megláttam, hogy rossz helyen vagyok azt hittem beleverem a fejem a falba.

A többit már tudjátok :)

Amint elült boldogságom mámora hozom a frisst :O

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok:)emlékszem, én is így örültem, mikor megtudtam. Ma már nem örülnék neki (közel három évvel a felvételi után) kívánom, hogy neked ne ez legyen!

    VálaszTörlés
  2. Hűű!! :D

    Fogadd őszinte gratulációmat, most aztán biztosan kicsattansz az örömtől és talán megajándékozol bennünket egy újabb fejezettel. :D

    Én egyébként nem estem át ezen a tortúrán, mert pont akkor költöztünk ki, amikor felvételiznem kellett volna, de el tudom képzelni, hogy milyen boldog lehetsz most. :)

    Szóval.. még egyszer gratulálok! :D

    VálaszTörlés
  3. Naaaagy gratula! :D
    Remélem, hogy a jövőben is ilyen örömteli lesz a sulid! :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm fizzy :)
    hát reméljük nekem másképp lesz, köszi, hogy írtál.

    VálaszTörlés
  5. köszi Naline :)
    hát rajta vagyok az ügyön, de egyszerűen nem igazán tudom, hogy belecsapjak-e közepébe. Mindenesetre, ma befejezem és valamikor felteszem. :)
    köszi. Nagyon, de nagyon boldog vagyok, ami azt illeti és jól esik, hogy gratuláltok.

    VálaszTörlés
  6. Szia Mikkamakka köszi, hogy írtál és gratulálsz, reméljük úgy lesz, elég kemény osztályba vettek fel.

    VálaszTörlés