Rendszeres olvasók

2011. április 23., szombat

Vendégíró voltam a Pennán



VENDÉGÍRÓ VOLTAM.

Kedves olvasóim, az utóbbi időben sokszor feljárogatok egy nagyon is ismert (fantasztikus) blogra. Személy szerint rajongok érte, mert olyan dolgokra találok választ ott, melyek rengeteg kérdésem volt. Ezek mellett minden héten van gyakorlati feladat. Igazán izgalmas témákkal!!! Ajánlom mindenkinek. A Feladat legjobbja kap egy lehetőséget, hogy az oldalon vendégíró legyen. Egy adott témáról kell írnia. Például én a karaktereim megformázásáról, vagyis, hogy mennyire szereplek bennük. Nem mondom, hogy nem volt nehéz téma :Đ Itt megtaláljátok Vendégírói feladatom végeredményét és itt azt az egypercest, ami miatt írhattam a Pennára.

Köszönöm Szattinak és Csilinek, hogy engem választottak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése